Tuesday, November 18, 2008

WOMEN ARE MEN WEAKNESS OF WOMEN ARE MEN DRIVING FORCE?

hari ni.aku kuar maen snooker,karoeke n borak2 ngan mmbr aku,jo.budak masscom melaka.dah lama x jumpa dia,so aku ingat nk balik umah lmbt.so,AKU PUN BALIK LMBT.

dlm kul 3 aku pun dah puas melepak.aku pun balik lah.sampai kat umah,tgk2 pintu dah berkunci.sume org2 dlm rumah dah pun tido.aduh..aku call kazen aku,tp die tutup handset..mcm mana aku nk masuk umah ni..tp aku bukan jenis org gelabah..aku x kalut..aku buat keputusan dgn tenang..so,untuk selesaikan masalah aku(masalah xleh masuk umah),aku g kedai,beli rokok dan hisap.hahahhaha selepas fikiran aku kembali tenang,aku crack kereta bapak aku(camne aku crack tu xyah tau lah)n lepak dlm kreta itu sampai kul 5.30 am.sbb 5.30 am makcik aku bgun sembahyg subuh.

wahai pembaca budiman dan budiwati,

aku x tau ape yg aku hasil kan mase aku dlm kreta bapak aku sambil berteman kan nyamuk2 ygtanpa jemu bersenandung ditelingaku.apa yg boleh aku ckp,women are men DRIVING FORCE.

Sebelum aku jumpa kau,
aku jalani hidup
dengan bertemu bermacam jenis org.
aku gembira dan aku belajar
sesuatu dari setiap org.
walau pun setiap org punyai sifat yg baik,
tetapi masih ada kekosongan.
tiada seorg pun punyai sifat yg aku harapkan.

Seseorg yg setiap perbuatannya
membuat aku rasa hormat.

Seseorg yg sgt bijak
dan pandai bergurau.

Seseorg yg sensitif
tp tidak pernah berdendam.

Seseorg yg tahu apa yg diidamnya
dan seseorg yg cantik dari luaran
dan dalaman.

Aku..aku xkan jumpa seseorg mcm ini
sampailah aku kenal kau.
Hampir dlm semua perkara,
seakan-akan hidup aku benar-benar
menunggu kehadiran mu.

hey,aku akan mencintai kau.
sbb aku tak pernah jemu.

1 comment:

aynraynxt said...

yey, pengaruh blog dah ada kat kau. haha. selit aa nama aku sikit dalam blog kau. haha, tabla aa. eh mat bunga jiwang, nak berpuisi lagi ke ?