Monday, November 17, 2008

Hope there's someone.

aku pertaruhkan teruna aku,yg ko xpenah dgr band ni,Anthony and the Johnsons.haha
Antony Hegarty (vocals)
Julia Kent (cello)
Parker Kindred (drums)
Jeff Langston (bass)
Doug Wieselman (horns)
Maxim Moston (violin, arrangement)
Rob Moose (guitar, violin)

aku obses ngan band yg ade intrument mcm cello,keyboard and organ.so aku try dgr band ni.
actually,aku mula2 dgr lagu 'if it be your will' by anthony.yg satu ketika dahulu penah kuar kat chanel 413..citer tajuk Leonard Cohen:im your man.

untuk diringkas kan cerita,akan terdapat 2 jenis org sahaja bila dikaitkan dgn band ni,

first,
org yg akan ckp camni "suara diorg best,diorg nyanyi dgn penuh feeling,aku menangis buat pertama kali nya.'

atau.....

org org akan ckp camni "ni lagu apa!cam sial dan gampang!"

so....
korang tergolong dlm kategori mana?

huhuhu

1 comment:

Syamil said...

Assalamu'alaikum ... Salam silaturahmi dari Fauzi - Indonesia

singgah di : www.kafelelaki.blogspot.com