Saturday, December 20, 2008

aku x pernah menipu

kenapa aku menipu?aku punyai alasan tersendiri.aku x mcm kau.aku x pandai,aku x mahir dlm sesuatu perkara dan aku x berbakat.aku suka menipu.tp kau juga menipukan?jgn tipu aku.aku tahu.namun apa yg pasti,menipu bg aku ialah sesuatu yg mesti.malah,aku mahir dengan'nya'.

macam mana kau hendak jalani hidup kau?hidup ini ibarat perlumbaan.hanya org yg pandai dan berbakat akan berjaya dlm 'perlumbaan'.bukan?well,itu anugerah tuhan kepada diri masing2.dan atas usaha anda sendiri.

tp bg manusia seperti aku yg x dianugerah apa2 ni,mcm mana aku nak menangi perlumbaan ni?banyak saingan,banyak peserta yg xmampu aku tandingi.aku x suka dibandingkan dengan org."nzmy,cube ko tgk rmbut ko,serabai.xmcm mamat yg duduk kat hujung sana"."kenapa ko x dpt 4 flat?org laen senang2 je dpt?".aku x suka soalan begitu.kadang2 aku diam sahaja.kalau aku nak ckp,baik x payah.samada aku akan soal dia balik atau aku akan mencarut.

for me,menipu ialah anugerah.anugerah yg dicipta oleh anda sendiri.

hahahahahahahahahaha...

No comments: